wtorek, 8 listopada 2011

WSZYSTKO DOBRE, CO SIĘ DOBRZE KOŃCZY !

Cześć!
       Niestety, to już nasz ostatni wpis. Zakończyłyśmy już naszą wędrówkę po świecie  inwestycji sfinansowanych przez Unię Europejską.  Bardzo miło nam się  z Wami współpracowało. Dziękujemy wszystkim, którzy poświecili nam odrobinę czasu na wywiady i rozmowy oraz tym, którzy pomogli nam gromadzić potrzebne materiały. Jesteśmy również ogromnie wdzięczne Wam, czytelnikom, za chęć poznania naszymi oczami  zmieniającej się dzięki funduszom europejskim naszej okolicy. 
Mamy nadzieję, że udowodniłyśmy Wam, iż naprawdę 

UNIA ROZWIJA!

Do zobaczenia w przyszłości! (...w przyszłości, bo nasze małe dochodzenie na tyle nas zaintrygowało, że za jakiś czas znów przeprowadzimy "małe" śledztwo :-))

16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Też serdecznie dziękuje za dostarczone informacje. Teraz widzę, że Unia Rozwija! Powodzenia w przyszłości! 0:)

Anonimowy pisze...

Dużo ciekawych rzeczy dowiedziałam się z waszego blog :) Brawo dla was

Anonimowy pisze...

Troche to jest takie bardzo optymistycznie-optymistyczne, ale powodzenia w przyszlosci!

Anonimowy pisze...

świetnie ;)

Anonimowy pisze...

Czy planujecie blog na jakiś inny temat, czy to już koniec waszej kariery?

Anonimowy pisze...

Szkoda, że to już koniec. Miło mi się czytało wasz blog. Dzięki was uświadomiłam sobie jak ważną rolę w życiu mieszkańców wsi odrywają fundusze z Unii Europejskiej. Zgadzam się w stu procentach, że Unia rozwija. Nie do wiary, że to już koniec. Mam nadzieję, że nie przestaniecie interesować się tymi sprawami. Życzę powodzenia w przyszłości i mam nadzieję,że wygracie! Do zobaczenia!

Anonimowy pisze...

Cieszę się, że podjełyście się tego wyzwania. Uważam, że w 100% sprostałyście sobie z blogiem. Dobra rOBOTA!

Anonimowy pisze...

Genialny blog! Gratuluję!

Anonimowy pisze...

Czy jesteście dobre z INORMATYKI? Blog jest b.ł

Anonimowy pisze...

Przykro,że już koniec. Wasza Praca zostaniecie mi w pamięci!

Anonimowy pisze...

Zgadzam się z wypowiedziamy z innymi użytkownikami Internetu. Blog jest bardzo ładny, mam nadzieję że wygracie!!! Powodzenia!

Angelika i Kinga pisze...

ANGELIKA:Radzę sobie z informatyką. Chyba widać :) ?

Angelika i Kinga pisze...

ANGELIKA: Mam taką nadzieję, że jeszcze kiedyś, uda się nam i będziemy prowadzić bloga. Jestem pewna,że tematem również zostania UE! Dziękuję za pytanie!

Anonimowy pisze...

Bardzo podobał mi się wasz blog. Mam nadzieje że nie stracicie pasji do pisania tego co robiłyście. Brawo! Powodzonka;)

Anonimowy pisze...

było super szkoda że już koniec :(
PS nieźle ta unia u nas zdziałała :D

karolcia pisze...

Fajny blog. Zajrzyj też do nas http://mywunii.blogspot.com/

Licencja Creative Commons
Ten utwór jest dostępny na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 Polska.